Wiosenna kampania HELIO promująca bakalie w zdrowej diecie
W okresie wiosennym marka HELIO przeprowadzi zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata – linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura
W okresie wiosennym marka HELIO przeprowadzi zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata – linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura, która została wzbogacona o nowe produkty. Prócz celów sprzedażowych, kampania będzie miała istotny wymiar edukacyjny, który będzie dotyczył zdrowego odżywiania oraz zdrowego stylu życia. Celem kampanii jest dostarczenie konsumentom szukającym mało przetworzonej żywności, informacji, które umożliwią dokonywanie świadomych wyborów zakupowych.
Nowa seria bakalii powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na naturalną, mało przetworzoną żywność, która nie zawiera konserwantów. HELIO Natura odpowiada również na potrzeby osób pragnących zminimalizować ryzyko zapadnięcia na choroby cywilizacyjne. Dzięki naturalnemu procesowi suszenia uzyskano produkty pełnowartościowe, soczyste i odpowiednio miękkie, a jednocześnie naturalnie zdrowe, o naturalnie wyjątkowym smaku.
Prócz nietuzinkowych produktów, np. ciemnej moreli bez konserwantów, żurawiny o obniżonej o 50% zawartości cukru, dużych i mięsistych fig o naturalnych kształtach, suszonej morwy białej, czy owoców goldenberry, marka HELIO zadbała też o atrakcyjny i wiarygodny przekaz promocyjny, będący efektem współpracy ekspertów ds. komunikacji marketingowej, dietetyków i liderów opinii publicznej.
Elementy linii HELIO Natura są również zaprezentowane w książce „9 i pól tygodnia” uznanej dietetyczki dr n. med. Anny Lewitt, która proponuje wykorzystanie produktów HELIO w zdrowo zbilansowanej diecie. W sezonie wiosennym dystrybucja książki będzie prowadzona także za pośrednictwem czołowych magazynów poradnikowo-kobiecych w Polsce, co dodatkowo wzmocni ogólnopolską kampanię w mediach tradycyjnych, Internecie i Social Media.