Wielkanocna kampania HELIO

26.02.2018

HELIO będzie kontynuować działania reklamowe w najefektywniejszych i najbardziej zasięgowych kanałach komunikacji, w tym w szczególności w wysokozasięgowej TV. To już kolejny rok z rzędu kiedy sprzedaż produktów HELIO wspierana jest tysiącami emisji w czołowych ogólnopolskich stacjach TV i starannie dobranych kanałach tematycznych.

Istotną przewagą konkurencyjną marki HELIO jest także intensywna komunikacja promocyjna w prasie konsumenckiej, w szczególności w wysokonakładowych tytułach kobiecych. Marka inwestuje także w ogólnopolskie kampanie outdoorowe, a także różnorodne kampanie w internecie, w tym Social Media. W kampanii Wielkanocnej zostanie wykorzystany m.in. kanał HELIO- Bakaliowe Klimaty na plaformie Youtube oraz w SM- na FB i IG.

Ponadto, jako ciekawostkę warto dodać, że w 2018 roku HELIO uda się w podróż w podniebne przestworza- film reklamujący linię bakalii bez konserwantów HELIO Natura będzie wyświetlany w samolotach Polskich Linii Lotniczych LOT w systemie rozrywki pokładowej. Przekąskowe bakalie HELIO dostępne są bowiem w sprzedaży narodowego przewoźnika już od 2017 roku.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *