Startuje intensywna kampania reklamowa HELIO wspierająca sprzedaż świątecznych bestsellerów

19.11.2018

Firma HELIO rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną w najefektywniejszych i najbardziej zasięgowych kanałach komunikacji…

Naturalnie zdrowe bakalie bez konserwantów HELIO Natura czy gotowe- bezglutenowe masy makowe do ciast HELIO to produkty, których nie może zabraknąć podczas Bożego Narodzenia. Dla wzmocnienia sprzedaży, firma HELIO już szykuje się do świątecznego sezonu i rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną w najefektywniejszych i najbardziej zasięgowych kanałach komunikacji.

Polski producent bakalii od lat inwestuje znaczące na tle branży środki w budowanie silnej i zdrowej marki HELIO w mediach. W poprzednim roku filmy HELIO w TV widziało 9 na 10 kobiet powyżej 25 roku życia, zaś wartość realizowanych przez HELIO kampanii wyceniona została na kilkanaście milionów złotych.

Podczas najbliższej kampanii HELIO na ekranach TV zobaczymy w głównej roli świąteczne bestsellery HELIO, a filmy emitowane będą w czołowych ogólnopolskich stacjach TV i starannie dobranych kanałach tematycznych. Towarzyszyć im będą również intensywne działania reklamowe i PR w prasie, w tym w opiniotwórczych i wysokonakładowych magazynach lifestylowych, poradnikowych, kobiecych czy TV- guidach.

Istotnym elementem świątecznej kampanii HELIO będą także różnorodne działania w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. W ostatnim sezonie na kanale YT marki „HELIO- Bakaliowe klimaty” dużą popularnością cieszyły się nie tylko kulinarne wideoprzepisy HELIO, ale także zabawne filmy reklamowe bazujące na claimie „Najpierw masa, później… ciacho!“, które zyskały prawie pół miliona wyświetleń.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *