Podwójny sukces HELIO w Perłach Rynku FMCG 2025

12.09.2025

Marka HELIO została podwójnie wyróżniona w prestiżowym, ogólnopolskim badaniu Perły Rynku FMCG 2025. Jury przyznało srebro linii produktowej Tropical Bites (5 produktów) oraz STIXY z suszonych jabłek.

Produkty oceniali kupcy i dyrektorzy handlowi największych sieci w Polsce, biorąc pod uwagę m.in. smak, skład, innowacyjność, opakowanie oraz potencjał sprzedażowy. Wysokie noty przyznane przez ekspertów przełożyły się na uzyskanie tytułu Perły Rynku 2025.

Dwie Perły Rynku potwierdzają, że strategia HELIO – łączenie jakości, innowacji i zdrowych składników – spotyka się z uznaniem zarówno ekspertów branżowych, jak i konsumentów. To prestiżowe wyróżnienie jest dowodem na to, że nasze produkty nie tylko odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku, ale także wyznaczają nowe kierunki w kategorii zdrowych przekąsek.

Perły Rynku to ogólnopolskie, niezależne badanie, którego celem jest szczegółowa analiza i ocena najbardziej udanych nowości rynkowych w kategorii spożywczej.

Produkty, które zajmują miejsce na finalnym podium, otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku FMCG, jako najlepiej rokujące nowości w swojej kategorii.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 12 września 2025 roku podczas Gali Perły Rynku, gdzie wyróżniono najlepsze produkty w Polsce.

– „To dla nas ogromne wyróżnienie – aż dwie Perły Rynku! Te prestiżowe nagrody są potwierdzeniem, że obrana przez HELIO strategia – łączenie jakości, innowacji i zdrowych składników – spotyka się z uznaniem zarówno ekspertów branżowych, jak i konsumentów. Cieszy nas, że nasze produkty nie tylko wpisują się w aktualne trendy zdrowego stylu życia, ale też realnie inspirują do sięgania po wartościowe i naturalne przekąski na co dzień. To dla nas sygnał, że warto dalej rozwijać ofertę i konsekwentnie podążać ścieżką, która odpowiada na oczekiwania rynku, a zarazem wyznacza nowe kierunki w kategorii bakalii. Stawiamy na rozwój i nowości, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów” – mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu marki HELIO.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *