Spółka podsumowała Wielkanoc

Spółka podsumowała Wielkanoc

W III kwartale bieżącego roku obrotowego Spółka osiągnęła rekordowe w historii Emitenta przychody ze sprzedaży w okresie styczeń – marzec, które wyniosły 36 968 tys. zł. Odnosząc się do danych za analogiczny okres ubiegłego roku obrotowego, HELIO S.A. zwiększyła swoją sprzedaż o 26 % w ujęciu wartościowym (za okres styczeń – marzec 2015 r. wyniosły one 29 430 tys. zł) przy 20-procentowym wzroście w ujęciu ilościowym.

 

Wzrost sprzedaży Spółki pozwolił uzyskać spodziewany efekt ekonomii skali, co przełożyło się na wyższe względem analogicznego okresu ubiegłego roku zyski. W okresie styczeń – marzec 2016 HELIO S.A. wygenerowała bowiem zysk netto na poziomie 1 613 tys. zł, co oznacza poprawę o 50% względem analogicznego okresu roku poprzedniego (zysk netto za okres styczeń-marzec 2015 wyniósł 1 077 tys. zł). Jednocześnie zysk na poziomie EBITDA wzrósł o 53 % (z 1 816 tys. zł w okresie styczeń – marzec 2015 r. do 2 771 tys. zł w okresie styczeń – marzec 2016 r.).

 

W kolejnym kwartale Spółka planuje kontynuować realizowaną strategię, w tym oferując produkty w cenach możliwie najkorzystniejszych dla rynku, ale bez uszczerbku dla wdrożonych standardów jakości produkcji, wizerunku marki, a także interesu ekonomicznego Emitenta. Spółka będzie jednocześnie starała się możliwie najefektywniej korzystać z potencjału wypracowanego przez dotychczas podjęte działania, w tym wprowadzone nowości i kampanie promujące spożywanie produktów Emitenta w zdrowej codziennej diecie. Realizowane inwestycje budowlane powinny zaś pomóc w prawidłowym przygotowaniu przedsiębiorstwa do kluczowego sezonu w przyszłym roku obrotowym.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu