Tegoroczne wyniki ogólnopolskich konkursów potwierdziły silną pozycję HELIO na krajowym rynku bakalii. HELIO zostało uhonorowane bowiem dwoma prestiżowymi godłami Złoty Laur Konsumenta (w kategorii „bakalie” oraz „dodatki do ciast”), a ponadto organizator Konkursu wyróżnił Spółkę dwoma godłami Laur Konsumenta – Grand Prix za wielokrotne utrzymanie pozycji lidera w powyższych kategoriach.
Co więcej, Masa makowa HELIO Premium w puszce zajęła najwyższe podium w plebiscycie Perły Rynku FMCG 2009 w kategorii „Produkty do pieczenia i bakalie”. Celem konkursu było ustalenie, które spośród nowych produktów wprowadzonych na rynek polski w 2008 roku odniosły największy sukces w opinii właścicieli i pracowników sklepów spożywczych. Konkurs został zrealizowany przez renomowany instytut GfK Polonia na zlecenie miesięcznika „Wiadomości Handlowe”.