Kampania cross- mediowa HELIO

05.03.2019

W okresie wiosenno- wielkanocnym sprzedaż bestsellerowych produktów marki HELIO wspierana będzie intensywną kampanią cross-mediową…

Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki. Wartość realizowanych przez HELIO kampanii wyceniana jest corocznie na kilkanaście milionów złotych, co w ocenie niezależnych agencji badawczych znacząco wyróżnia markę na tle branży i jest jej silną przewagą konkurencyjną.

Realizowane przez HELIO kampanie obejmują swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, m.in. TV, internet, w tym social media, prasa, outdoor, radio, co pozwala na osiągnięcie wysokich parametrów ilościowych (zasięg, powtarzalność), jak i jakościowych (atrakcyjność,  wiarygodność) realizowanych kampanii. Silne wsparcie sprzedaży marki HELIO w mediach to zaś realna korzyść dla detalisty, z której polecamy skorzystać.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *