HELIO promuje zdrową dietę

02.05.2013

Firma HELIO S.A., wolumenowy lider na rynku paczkowanych bakalii w Polsce, przywiązuje dużą wagę do działań związanych z propagowaniem wśród Polaków zasad zdrowego żywienia. Wśród ostatnich projektów związanych z upowszechnianiem wiedzy w tym zakresie warto wymienić współuczestnictwo w wydaniu książki „Dieta garstkowa” uznanej dietetyczki, dr n. med. Anny Lewitt.

„Dieta garstkowa” to szczypta teorii oraz 140 unikalnych przepisów kulinarnych podzielonych na 4 pory roku. W najnowszej książce dr Lewitt bakalie HELIO polecane są w zdrowej diecie, a sama książka znalazła już uznanie nie tylko wśród autorytetów z dziedziny medycyny, m.in. profesorów Centrum Zdrowia Dziecka, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, czy AWF, ale też aktorek: Grażyny Wolszczak, Edyty Jungowskiej, Katarzyny Kwiatkowskiej, dziennikarki TVN Style Katarzyny Bosackiej, czy prezentera telewizyjnego Tomasza Kammela. „Dieta garstkowa” została także szybko doceniona przez Czytelników, dzięki którym poradnik dr Lewitt znalazł się już wśród bestsellerów największej sieci księgarskiej w Polsce.

Inną z podjętych w ostatnim czasie inicjatyw HELIO było uczestnictwo w V Warszawskich Dniach Nauki o Żywieniu Człowieka organizowanych przez Zakład Żywienia Człowieka oraz Studenckie Koło Naukowe Dietetyków Wydziału Nauki o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Żywienie a zdrowie kobiety”. W ramach konferencji można było wysłuchać wykładów związanych z problemami żywieniowymi nastolatek oraz kobiet w okresie menopauzy oraz zapoznać się z informacjami dotyczącymi zależności pomiędzy dietą a płodnością. W czasie V Warszawskich Dni Nauki o Żywieniu Człowieka marka HELIO udostępniła swoje produkty do degustacji.

Marka HELIO od lat angażuje się w promocję zdrowej diety wykorzystującej bakalie. Ponieważ okres wymiany odzieży z zimowej na wiosenno-letnią jest dla wielu z nas doskonałą okazją do podjęcia wyzwania zmiany nawyków żywieniowych, zachęcamy do aktywnego uczestniczenia w podejmowanych przez nas działaniach wspierających promocję zdrowego stylu życia wśród Polaków. Chcąc ułatwić konsumentom walkę z nadprogramowymi kilogramami marka HELIO przygotowała również cykl regularnych publikacji przepisów z książki dr Lewitt na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *