Dla zdrowia i urody, dla Ciebie i Twoich bliskich
W listopadzie i grudniu marka HELIO przeprowadza zintegrowaną cross-mediową kampanię promującą sztandarowe produkty bakaliowego potentata – bezglutenowe masy do ciast HELIO oraz bakalie bez konserwantów HELIO Natura.
W listopadzie i grudniu marka HELIO przeprowadza zintegrowaną cross-mediową kampanię promującą sztandarowe produkty bakaliowego potentata – bezglutenowe masy do ciast HELIO oraz bakalie bez konserwantów HELIO Natura.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o wprowadzonych do sprzedaży nowościach oraz przypomnienie głównych atutów pyszności marki HELIO, które już wcześniej zaskarbiły sobie uznanie konsumentów. Prócz celów sprzedażowych kampania ma również charakter edukacyjno-wizerunkowy.
Działania obejmą m.in. telewizję, prasę, Internet, outdoor. Aktywność reklamowa będzie wzmacniana działaniami PR. Filmy promujące produkty HELIO będą emitowane w najpopularniejszych kanałach ogólnopolskich przy programach o największej oglądalności takich jak: główne wydania prognozy pogody, filmowe hity, programy kulinarne, pasma śniadaniowe i opiniotwórcze. Kampania promocyjna w prasie obejmie zaś wszystkie czołowe tytuły i wydawnictwa w segmencie magazynów kobiecych, poradnikowych, parentingowych, lifestylowych i luksusowych oraz wszystkie czołowe tytuły prasy handlowej.