Starania HELIO w zakresie poprawy relacji z inwestorami zostały dostrzeżone przez specjalistów rynków kapitałowych biorących udział w badaniu przeprowadzonym dla „Pulsu Biznesu” przez Pentor International Research. W ich ocenie bakaliowa Spółka dokonała największego progresu w zakresie komunikowania się z rynkiem i awansowała na wysokie 65 miejsce, tj. aż o 248 pozycji w porównaniu do zeszłorocznego rankingu Giełdowa Spółka Roku w kategorii Relacje z Inwestorami. W sondażu przeprowadzonym od 6 do 20 stycznia 2010 r. wzięło udział 54 analityków, 68 doradców i 58 maklerów oceniających wszystkie spółki notowane na GPW w Warszawie nie tylko pod kątem dostępności, ale i jakości informacji dla inwestorów i akcjonariuszy.
W gwoli przypomnienia warto dodać, że nie był to jedyny konkursowy sukces aktywności Investor Relations Spółki w ostatnim czasie. Latem 2009 roku strona internetowa HELIO została bowiem zakwalifikowana do II Etapu Konkursu Złota Strona Emitenta 2009, a tym samym znalazła się w gronie 10 najwyżej ocenionych stron w swojej kategorii. Wysokie noty w prestiżowych rankingach potwierdzają duże zaangażowanie Emitenta w transparentną komunikację z uczestnikami rynku kapitałowego. Efekty działań IR odzwierciedliły się jednak nie tylko w wysokich konkursowych notach, lecz przede wszystkim we wzmożonym zainteresowaniu akcjami HELIO, a pośrednio również w ponad 200 % wzroście kursu akcji na przestrzeni ostatniego roku.
W przyszłości Spółka deklaruje utrzymać wysoką jakość komunikacji inwestorskiej, a tym samym realizować sumiennie swoje obowiązki wynikające z uczestnictwa w Programie Wspierania Płynności.