Kampania promocyjna HELIO Natura – bakalie bez konserwantów

03.03.2014

W okresie wiosenno-wielkanocnym HELIO przeprowadzi zintegrowaną kampanię promującą linię suszonych owoców bez konserwantów – HELIO Natura.

W okresie wiosenno-wielkanocnym HELIO przeprowadzi zintegrowaną kampanię promującą nowość bakaliowego potentata – linię suszonych owoców bez konserwantów – HELIO Natura. Prócz celów sprzedażowych, kampania będzie miała wymiar edukacyjny, wpisujący się w wiosenny wzrost zainteresowania tematyką odchudzania, diet i zdrowej żywności.

Nowa seria bakalii powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na naturalną, mało przetworzoną żywność, która nie zawiera konserwantów. HELIO Natura odpowiada również na potrzeby osób pragnących zminimalizować ryzyko zapadnięcia na choroby cywilizacyjne. Linię otwierają śliwki kalifornijskie, morele suszone oraz rodzynki sułtańskie – wszystkie produkty bez typowych dla tych gatunków konserwantów używanych w produkcji owoców suszonych (E220 i E200), tj. dwutlenku siarki, czy kwasu sorbowego. Dzięki naturalnemu procesowi suszenia uzyskano produkty pełnowartościowe, soczyste i odpowiednio miękkie, a jednocześnie naturalnie zdrowe, o naturalnie wyjątkowym smaku i naturalnym dla suszonych owoców ciemnym kolorze.

Kampania będzie miała charakter cross-mediowy i obejmie m.in. telewizję, prasę, internet, outdoor.Aktywność reklamowa będzie wzmacniana działaniami PR. Filmy promujące HELIO Natura będą emitowane w najpopularniejszych kanałach ogólnopolskich o największej oglądalności (TVN, TVP, Polsat), oraz w opiniotwórczych kanałach tematycznych (np. TVN 24, TVN Style, Polsat Cafe). Kampania promocyjna w prasie obejmie zaś wszystkie czołowe tytuły i wydawnictwa w segmencie magazynów kobiecych, poradnikowych, parentingowych, lifestylowych i luksusowych oraz wszystkie czołowe tytuły prasy handlowej.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *