Przedświąteczna kampania HELIO

23.11.2013

W okresie przedświątecznym sprzedaż produktów HELIO wsparta będzie intensywną kampanią medialną

Do Bożego Narodzenia pozostał już tylko miesiąc. W kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym marka HELIO przeprowadzi intensywną kampanię promocyjną w mediach. Jej głównymi celami są zwiększenie sprzedaży znanych i uznanych produktów HELIO, w tym bakalii, polew czekoladowych oraz mas makowych i krówkowych, oraz wzmocnienie świadomości marki HELIO w grupie docelowej.

Kampania będzie prowadzona w najpoczytniejszych czasopismach poradnikowo-kobiecych ze wszystkich segmentów rynku wydawniczego oraz w prasie branżowej. W tym roku marka HELIO zdecydowała się również na niestandardową akcję w formie współuczestniczenia w wydaniu poszukiwanego przez czytelniczki oraz promowanego przez czołowe wydawnictwo Kalendarza Kulinarnego na 2014 dołączonego do jednego z liderów rynku prasy kobieco-poradniczej.

W okresie poprzedzającym święta Bożego Narodzenia sprzedaż produktów sygnowanych logo HELIO wsparta będzie również działaniami reklamowymi w Internecie. Przewidziana jest kampania SEM oraz kampania banerowa, do których dołączą działania na jednym z największych polskich portali internetowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na fanpage’u marki na portalu Facebook oraz na blogach kulinarnych. W ramach kampanii będą prowadzane także działania PR oraz liczne konkursy konsumenckie.

Dodatkowo dla detalistów marka HELIO przygotowała szeroki wybór materiałów POS, m.in. owijki paletowe, wobblery, firmowe regały, które przyciągają uwagę konsumentów i zwiększają sprzedaż produktów. Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym horyzoncie czasowym.

Kampania realizowana jest we współpracy z jednym z najskuteczniejszych domów mediowych jeśli chodzi o korelację pomiędzy działaniami reklamowymi a wzrostem sprzedaży (wg Media i Marketing Polska) oraz doświadczoną i specjalizującą się w branży FMCG agencją PR.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *