W okresie poprzedzającym Wielkanoc marka HELIO będzie wspierać sprzedaż produktów HELIO działaniami promocyjnymi z zakresu reklamy, PR i social media. Kampania akcentuje rekomendacje udzielane produktom HELIO przez konsumentów, a jej główne hasło to „Szefowie domowych kuchni polecają HELIO”.
W okresie poprzedzającym Wielkanoc marka HELIO rozpoczyna intensywną kampanię promocyjną w mediach. Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży sztandarowych produktów HELIO takich jak bakalie, masy makowe i masy krówkowe. Działania komunikacyjne będą dotyczyć również nowych, innowacyjnych produktów bakaliowego potentata – ekspresowych polew do ciast i deserów w formie innowacyjnych okrągłych pastylek dających możliwość dodatkowej świątecznej dekoracji.
Kampania akcentuje rekomendacje udzielane produktom HELIO przez konsumentów, a jej główne hasło to „Szefowie domowych kuchni polecają HELIO”.
Warto bowiem przypomnieć, że produkty HELIO są jedną z najbardziej regularnie nagradzanych przez Konsumentów marek w swojej branży (m.in. ostatnie Złote Laury Konsumenta 2012, Medale Pani Domu 2012, czy tytuł Najlepszy Produkt – wybór konsumentów 2013), a także wielokrotnym zdobywcą prestiżowych nagród branżowych (m.in. statuetka Złoty Paragon 2012 – Nagroda Kupców Polskich, wyróżnienie w konkursie Przebój FMCG 2012, czy wcześniejsze statuetki Perły Rynku FMCG).
Kampania będzie prowadzona w najpoczytniejszych czasopismach kobieco-poradnikowych, w tym „Świat Kobiety”, „Dobre Rady”, „Pani Domu”, „Naj”, „Moje Gotowanie” oraz w prasie branżowej. Tegoroczna kampania wielkanocna HELIO szczególny nacisk kładzie także na dotarcie z przekazem reklamowym do internautów – działania będą prowadzone m.in. na portalu Wirtualna Polska oraz w profilowanych serwisach kulinarnych. Za dobór i zakup mediów w Internecie odpowiedzialny był dom mediowy MTR Media (wg Media i Marketing Polska jeden z najbardziej skutecznych domów mediowych jeśli chodzi o korelację pomiędzy działaniami reklamowymi a wzrostem sprzedaży). Działania w globalnej sieci uzupełnią konkursy w wybranych serwisach skierowanych do grupy docelowej, oraz działania z zakresu social media na fanpage’u marki HELIO na Facebook’u.
W okresie poprzedzającym święta wielkanocne sprzedaż produktów sygnowanych logo HELIO marka wspiera także działaniami z zakresu PR w prasie kobieco-poradnikowej, handlowej oraz w mediach elektronicznych. Za działania PR oraz aktywność w mediach społecznościowych odpowiada specjalizująca się w obsłudze firm z sektora FMCG agencja SUPERB Communications.
Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym horyzoncie czasowym. Sezon wielkanocny jest za Bożym Narodzeniem, drugim co do ważności okresem w branży bakaliowej.