Wielkanocna kampania HELIO
W okresie przedświątecznym do zakupu produktów HELIO zachęcać będą liczne działania promocyjne, w tym m.in. filmy reklamowe w najpopularniejszych stacjach TV
W okresie poprzedzającym święta Wielkiej Nocy filmy promujące produkty HELIO będą towarzyszyć widzom we wszystkich największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) przy programach o największej oglądalności wśród kobiet powyżej 25 roku życia, w tym dla przykładu przy serialach („Klan”, „Dr House”, „Na wspólnej”, „Na dobre i na złe”, „Pierwsza Miłość”), popularnych programach telewizji śniadaniowej („Dzień Dobry TVN”, „Pytanie na śniadanie”), programach rozrywkowych („Jaka to melodia”) i kulinarnych („Makłowicz w podróży”), prognozie pogody po głównym wydaniu „Wydarzeń”, czy weekendowych pasmach filmowych.
Realizowana w okresie „gorączki” przedświątecznych zakupów kampania telewizyjna utrzymana jest w ciepłym, wiosenno-wielkanocnym klimacie. Prezentacja produktu HELIO w towarzystwie najnowszych prestiżowych nagród jakimi zostały uhonorowane masy makowe HELIO, ma na celu podkreślenie unikalności i najwyższej renomy promowanego produktu oraz marki HELIO. Głównym zadaniem kampanii jest bowiem przypomnienie widzom o konieczności wpisania sprawdzonej i pewnej masy makowej HELIO na listę świątecznych zakupów, a także wzmocnienie świadomości marki HELIO jako rekomendowanej przez Klientów w kategorii bakalii i produktów do pieczenia ciast, mazurków itp.
Kampania telewizyjna jest elementem szerzej zakrojonych działań marketingowych obejmujących swoim zasięgiem zarówno reklamę i PR w mediach elektronicznych jak i drukowanych, promocje konsumenckie, czy materiały POS w punktach sprzedaży. Dla przykładu reklamy HELIO (bakalie, masy makowe, masy krówkowe) pojawiły się m.in. w wydaniach świątecznych Claudii, Mojego Gotowania, Naj, Pani Domu, Przyjaciółki, Świata Kobiety, zaś na odświeżonej witrynie internetowej HELIO czekają konkursy i quizy, w których internauci mogą wygrywać nagrody i dzielić się z innymi swoją wiedzą o tajnikach sztuki kulinarnej. Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym horyzoncie czasowym.