Statuetki Złotych Paragonów dla HELIO

30.05.2017

W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu “Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” Śliwki kalifornijskie HELIO Natura sięgnęły po najwyższe podium w cennej dla marki kategorii, zaś firma HELIO została uhonorowana statuetką jubileuszową z okazji 25-lecia działalności.

Gala Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich jest jednym z najważniejszych dorocznych wydarzeń polskiej branży FMCG. Już po raz siódmy dzięki Kupcom, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu, redakcja czołowego miesięcznika branżowego mogła zaprezentować te produkty, które w ostatnim roku w danej kategorii sprzedawały się najlepiej. Spośród wszystkich zgłoszonych produktów Kupcy wybrali bowiem te, które wyróżniały się największą konkurencyjnością i w znaczący sposób wpłynęły na rozwój rynku detalicznego.

Najwyższe podium dla śliwek HELIO Natura w kategorii produkty spożywcze eko, bio, bezglutenowe, dietetyczne to kolejne potwierdzenie skuteczności naszych kampanii edukacyjno-wizerunkowych oraz zasadności wprowadzenia HELIO Natura na sklepowe półki. Polscy konsumenci są bowiem coraz bardziej świadomi i poszukujący produktów naturalnych, mało przetworzonych, bez  konserwantów. Poprzez intensywnie i konsekwentnie realizowaną od lat komunikację marketingową świadomie budujemy wizerunek zdrowej marki. Wprowadzając linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura pokazaliśmy, że nie wszystkie bakalie są takie same, że warto czytać ich skład i patrzeć na ich jakość. Jak widać spójny i wiarygodny przekaz marki oraz wysokiej jakości produkt zyskał atencję i lojalność konsumentów, a tym samym dziś możemy dumnie cieszyć się ze statuetki Złotego Paragonu – komentuje Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A.

Produkty linii HELIO Natura certyfikowane są znakiem “Czytaj skład poleca”, zaś nagrodzone śliwki suszone HELIO Natura są jedynymi na polskim rynku, które nie zawierają konserwantów.

Przyznana nagroda jubileuszowa potwierdza zaś istotną rolę HELIO na polskim rynku FMCG. Założone przed 25-laty przez Leszka Wąsowicza przedsiębiorstwo jest dziś czołowym graczem rynku bakalii i mas do ciast w Polsce, a przy tym wciąż polską firmą, która od lat konsekwentnie i skutecznie buduje wizerunek swojej marki. W ofercie HELIO znajdują się bakalie, masy i polewy do ciast, popcorn do mikrofalówki, a  ostatnio także batony bakaliowo-zbożowe. Nadrzędną wartością firmy jest jakość na najwyższym poziomie. Dlatego zakład HELIO, będący jednym z największych  tego typu obiektów w swojej branży w Europie, certyfikowany jest według międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC – Global Standard for Food Safety, który uważany jest za wzorzec dla najlepszych praktyk w przemyśle spożywczym.

Tegoroczną edycję konkursu oraz uroczystą Galę swoim patronatem objęły Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Patronat Honorowy Ministra Rolnictwa, Polska Izba Handlu – Patronat Merytoryczny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji – Patronat Merytoryczny, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców – Patronat Merytoryczny. Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego KANTAR TNS. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *