KarmeLOVE chrupanie HELIO

10.02.2015

Nie przegap obecnej na rynku nowości – karmelowemego popcornu HELIO z cynamonem. Ciepły, słodki, aromatyczny i wciągający – na pewno sprawdzi się w wielu domowych kinach nie tylko w Walentynki

Zwykło się mawiać, że można się wybrać do kina albo na film.  Coraz więcej jest jednak osób, które do kina nie chodzą, a na film… zostają w domu.  Dla tych właśnie osób marka HELIO proponuje słodką nowość – popcorn do mikrofalówki karmelowy z cynamonem.

Słodka randka na Walentynki i Dzień Kobiet
„Kiedy Harry poznał Sally”, „Pretty woman”, „Dirty Dancing”, „Przeminęło z wiatrem”, „To właśnie miłość”, „Jerry Maguire”, czy „PS. Kocham Cię” to pewniaki na domową, filmową randkę. Kameralność seansu we dwoje, bez szeptów z następnego rzędu i odgłosów wiercących się widzów, oraz oszczędności w domowym budżecie sprawiają, że domowe kino ma coraz większą ilość zwolenników, ale przydałoby się jeszcze… coś pochrupać.

Karmelowy popcorn HELIO z cynamonem to przekąska w sam raz na domowy seans. Jej przygotowanie zajmie maksymalnie 4 minuty, a ciepły popcorn o wyjątkowym smaku i zapachu uprzyjemni niejeden wieczór oraz wprowadzi nastrojową atmosferę.

Słodycz, która uwodzi

Popcorn karmelowy z cynamonem to wyjątkowa propozycja na polskim rynku, bowiem oferowana wyłącznie przez markę HELIO. Łącząc słodycz karmelu z delikatnością oraz wonią cynamonu otrzymano przekąskę, która uwodzi… na długo. Oprócz unikalnego smaku i zapachu, recepturę nowego popcornu HELIO opracowano tak aby zmaksymalizować ilość „wystrzeliwujących” ziaren kukurydzy.

Historyczny scenariusz

Zgodnie z odkryciami archeologicznymi dokonanymi na terenie obecnego Meksyku prażenie kukurydzy mogło być jednym z pierwszych sposobów jej przyrządzania. Prażenie kukurydzy było znane wśród Azteków oraz innych plemion Indian. Na stanowiskach archeologicznych w Peru znaleziono resztki prażonej kukurydzy z 4700 roku p.n.e.

W Ameryce w XIX w. popcorn był podawany na śniadanie w formie „owsianki” czy „kaszki”, puddingów, a także jako dodatek do zup i innych dań. Od lat osiemdziesiątych XIX wieku stał się popularną przekąską, a później stał się nieodłącznym elementem kina, także tego domowego.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *