Świąteczna e-kampania @HelioBakalie

09.11.2020

W ramach tegorocznej, świątecznej e- marketingowej kampanii, firma HELIO będzie kontynuować działania promocyjne m.in. w mediach społecznościowych, by wspólnie z internautami tworzyć kulinarną e- platformę bakaliowych inspiracji…

Linia naturalnych bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz gotowe masy do ciast HELIO to bestsellerowe produkty polskiego producenta, które najlepiej sprawdzają się w przedświątecznej kuchni. W związku ze zbliżającym się, kluczowym dla branży bakaliowej okresie, firma HELIO prowadzi intensywne działania e- marketingowe, by wesprzeć sprzedaż świątecznych przebojów HELIO.

W ostatnich latach, HELIO jako jedyna marka promowała masy do ciast w wysokozasięgowych kanałach komunikacji – głównie w TV, inwestując znaczące na tle branży środki, a także prowadziła intensywne działania e- marketingowe w celu budowania trwałych relacji z potencjalnymi konsumentami. Dzięki temu dziś @HelioBakalie ma liczne grono fanów na swoich profilach społecznościowych i cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród internetowej publiczności, na czele z popularnymi blogerami kulinarnymi i influencerami, którzy regularnie polecają produkty HELIO w autorskich przepisach.

By podtrzymać dialog z internetową publicznością, zwłaszcza teraz, gdy większość z nas pozostaje w domach i łączy się ze światem głównie online, polski producent bakalii zapewnia nam masę smakowitej e- rozrywki na co dzień i od święta, publikując m.in. kulinarne inspiracje w formie modnych wideo przepisów na swoim kanale YT „HELIO – Bakaliowe klimaty”.

Kontakt dla mediów

Magdalena Skibińska
Agencja PR
Grzegorz Sobociński
Kierownik Biura Zarządu i Marketingu

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *