Zaufana marka HELIO po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w prestiżowym plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: BAKALIE oraz DODATKI DO CIAST.
Laur Konsumenta to zakrojony na szeroką skalę ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Prestiżowy plebiscyt jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla producentów i dystrybutorów, ale też pozwala odpowiedzieć na pytanie, które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a nieprzerwanie od 2014 roku, marka HELIO doceniana jest przez polskich konsumentów, którzy wskazują produkty HELIO jako bezkonkurencyjne na rynku. Rokrocznie firma zdobywa bowiem podwójny Laur Konsumenta w kategoriach: bakalii oraz dodatków do ciast, za co została także uhonorowana prestiżowym tytułem – Lidera XV- lecia 2004-2019.
W tegorocznej edycji konkursu, produkty firmy HELIO ponownie uzyskały pierwsze miejsce w plebiscycie, zdobywając sympatię 35% ankietowanych, przez co bakalie HELIO osiągnęły wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi produktami. Z kolei dodatki do ciast od HELIO – zdobyły aż 46% głosów, czym zdystansowały konkurencję![1] Kolejne podwójne złoto w bogatej już kolekcji medali HELIO świadczy więc o niesłabnącym zaufaniu polskich konsumentów do marki, którzy pokochali bakalie i dodatki do ciast HELIO! 🙂
Laur Konsumenta jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 26% osób twierdzi, że godło na opakowaniu wpływa na wybór oznaczonego nim produktu, a zdaniem 25% osób zwracających przy zakupach uwagę na znaki promocyjne, wskazuje Laur Klienta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce[2].
Zdobyte Złote Laury świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po bakalie i dodatki do ciast z logo HELIO. Dziękujemy!!! 🙂
Źródło: [1] Na podstawie danych – Laur Konsumenta 2020 [2] GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY
Czy wybierając produkty zwracasz uwagę, kto jest producentem? Czy wiesz, że kupując polskie produkty rodzimej marki HELIO, zapewniasz miejsca pracy nie tylko pracownikom bakaliowego potentata, ale też rzeszy osób zatrudnionych przez firmy wchodzące w skład szerokiego łańcucha dostaw HELIO, w tym m.in. licznych krajowych dostawców, firmy transportowe, a także wiele innych podmiotów z różnorodnych i mniej oczywistych gałęzi gospodarki, jak np. IT, branża telekomunikacyjna, motoryzacyjna, bankowa, ubezpieczeniowa, energetyczna, marketingowa, […]
W tegorocznej edycji konkursu „SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY 2020”, po raz kolejny zdrowa marka bakalii HELIO została zwycięzcą w kategorii „Żywność – Produkty dietetyczne”, otrzymując prestiżową nagrodę za #trendy #healthy #fit przekąskę Daktyle Deglet Nour z linii HELIO Natura! „SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY” to ogólnopolski plebiscyt organizowany od 2007 roku przez lidera wśród magazynów poradnikowych, którego celem jest wybór najlepszych, wartych polecenia #trendy produktów, wyróżniających wysoką […]
Ten włoski przysmak kochają chyba wszyscy! Okrągła, prostokątna lub w kształcie serca… Jej przygotowanie jest bardzo proste, a dzięki wyjątkowym dodatkom można w łatwy sposób stworzyć niezapomniane połączenia smaków, którym trudno będzie się oprzeć! 😉 9 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pizzy, dlatego dla wszystkich jej fanów mamy coś specjalnego! Pizza z dodatkiem EKO orzechów włoskich HELIO Natura Wystarczy, […]