Zaufana marka HELIO po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w prestiżowym plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: BAKALIE oraz DODATKI DO CIAST.
Laur Konsumenta to zakrojony na szeroką skalę ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Prestiżowy plebiscyt jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla producentów i dystrybutorów, ale też pozwala odpowiedzieć na pytanie, które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a nieprzerwanie od 2014 roku, marka HELIO doceniana jest przez polskich konsumentów, którzy wskazują produkty HELIO jako bezkonkurencyjne na rynku. Rokrocznie firma zdobywa bowiem podwójny Laur Konsumenta w kategoriach: bakalii oraz dodatków do ciast, za co została także uhonorowana prestiżowym tytułem – Lidera XV- lecia 2004-2019.
W tegorocznej edycji konkursu, produkty firmy HELIO ponownie uzyskały pierwsze miejsce w plebiscycie, zdobywając sympatię 35% ankietowanych, przez co bakalie HELIO osiągnęły wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi produktami. Z kolei dodatki do ciast od HELIO – zdobyły aż 46% głosów, czym zdystansowały konkurencję![1] Kolejne podwójne złoto w bogatej już kolekcji medali HELIO świadczy więc o niesłabnącym zaufaniu polskich konsumentów do marki, którzy pokochali bakalie i dodatki do ciast HELIO! 🙂
Laur Konsumenta jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 26% osób twierdzi, że godło na opakowaniu wpływa na wybór oznaczonego nim produktu, a zdaniem 25% osób zwracających przy zakupach uwagę na znaki promocyjne, wskazuje Laur Klienta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce[2].
Zdobyte Złote Laury świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po bakalie i dodatki do ciast z logo HELIO. Dziękujemy!!! 🙂
Źródło: [1] Na podstawie danych – Laur Konsumenta 2020 [2] GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY
Wraz z powrotem do szkół i jesienią potrzeby żywieniowe Twojego dziecka zmieniają się. Aby na nie właściwie odpowiedzieć, z pewnością trzeba przeanalizować kilka istotnych kwestii. Poza preferencjami Twojej pociechy, organizacją Waszego żywienia i zasobów energetycznych czy czasowych jest jeszcze parę innych czynników. Jeden z tych najważniejszych to nawyki żywieniowe dziecka, początkowo kształtowane w domu, potem utrwalane samodzielnymi wyborami. Warto tu jednak podkreślić, że ogromny wpływ na późniejsze wybory będące częścią nawyków […]
Dzięki niej jesień staje się jeszcze bardziej kolorowa i o wiele… pyszniejsza! Mowa o… dyni. Jej rodzajów jest mnóstwo. Sprawdzi się jako podstawa obiadu czy fundament zdrowej przekąski. Ozdobisz nią dom i balkon. Zrobisz hallowenowe dynie… Ich wycinanie to świetny pomysł na spędzenie czasu dla całej rodziny. A może szukasz inspiracji na wytrawne danie z tym produktem? Mamy to! Poznaj przepis na zupę dyniową z dodatkiem […]
Święta już tuż tuż, a Ty nadal nie masz pomysłu na potrawy, które zagoszczą na Twoim wielkanocnym stole? Sprawdź czy w swojej kuchni masz wszystkie produkty HELIO. Jeśli tak, przyrządzenie świątecznych potraw z HELIO będzie pyszną przyjemnością! 😉 Jak przygotować się do Wielkanocy? Podejdź do tematu spokojnie i zastanów się, jak ułatwić sobie ten wymagający czas przygotowań. Po pierwsze – pamiętaj o produktach HELIO! Wpisz je na pierwszej pozycji na swojej […]