Zaufana marka HELIO po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w prestiżowym plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: BAKALIE oraz DODATKI DO CIAST.
Laur Konsumenta to zakrojony na szeroką skalę ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Prestiżowy plebiscyt jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla producentów i dystrybutorów, ale też pozwala odpowiedzieć na pytanie, które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a nieprzerwanie od 2014 roku, marka HELIO doceniana jest przez polskich konsumentów, którzy wskazują produkty HELIO jako bezkonkurencyjne na rynku. Rokrocznie firma zdobywa bowiem podwójny Laur Konsumenta w kategoriach: bakalii oraz dodatków do ciast, za co została także uhonorowana prestiżowym tytułem – Lidera XV- lecia 2004-2019.
W tegorocznej edycji konkursu, produkty firmy HELIO ponownie uzyskały pierwsze miejsce w plebiscycie, zdobywając sympatię 35% ankietowanych, przez co bakalie HELIO osiągnęły wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi produktami. Z kolei dodatki do ciast od HELIO – zdobyły aż 46% głosów, czym zdystansowały konkurencję![1] Kolejne podwójne złoto w bogatej już kolekcji medali HELIO świadczy więc o niesłabnącym zaufaniu polskich konsumentów do marki, którzy pokochali bakalie i dodatki do ciast HELIO! 🙂
Laur Konsumenta jest dziś jednym z najbardziej rozpoznawalnych godeł promocyjnych w Polsce, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Według GFK POLONIA, 26% osób twierdzi, że godło na opakowaniu wpływa na wybór oznaczonego nim produktu, a zdaniem 25% osób zwracających przy zakupach uwagę na znaki promocyjne, wskazuje Laur Klienta jako najbardziej przekonujące godło promocyjne w Polsce[2].
Zdobyte Złote Laury świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po bakalie i dodatki do ciast z logo HELIO. Dziękujemy!!! 🙂
Źródło: [1] Na podstawie danych – Laur Konsumenta 2020 [2] GFK POLONIA DLA AEGIS MEDIA, badanie: CONSUMER CONNECTIONS STUDY
Mówi się… „przez żołądek do serca” i my się z tym zgadzamy naturalnie w stu procentach! 😉 Jak najlepiej okazać komuś miłość? Przygotować ulubione, sty(love) przekąski HELIO! Dziś święto zakochanych, a Ty nie masz pomysłu, jakie pyszności zaserwować swojej drugiej połówce podczas wieczornej randki? Sprawdź walentynkowe propozycje HELIO, które skradną serca nawet największych smakoszy! By dodać pikanterii Twojemu miłosnemu menu, zaserwuj na początek… znany […]
Miechunka, ze względu na swoje pochodzenie, kolor i właściwości, często nazywana jest złotą jagodą inków. Wywodzi się z Ameryki Południowej – uprawia się ją przede wszystkim w Kolumbii, Peru i Ekwadorze. W Polsce najczęściej możemy dostać jej suszone owoce. Oprócz niecodziennego wyglądu, charakteryzuje się również niespotykanymi właściwościami zdrowotnymi. Wartości odżywcze i wpływ na organizm Miechunka to bogactwo witamin i minerałów. Zarówno w świeżych owocach, jak i suszonych znajdują się […]
Euro 2024 to emocjonujące wydarzenie sportowe, które przyciąga kibiców z całego świata. W trakcie mistrzostw możemy wspólnie kibicować naszym ulubionym drużynom, a przy tym cieszyć się przekąskami takimi jak popcorn i nowością – Mixem Orzechów Prażonych od HELIO. Popcorn HELIO to idealna przekąska nie tylko na seans filmowy , ale również na wspólne emocje piłkarskie podczas Euro. Jest on bogaty w błonnik, białko i węglowodany. Możesz wybierać spośród różnych propozycji: […]