Marka HELIO została uhonorowana prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2025” w dwóch kategoriach: dodatki do wypieków oraz bakalie. To kolejny dowód na to, że polscy konsumenci darzą produkty HELIO największym zaufaniem!
Laur Konsumenta to jedno z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wyróżnień w Polsce, które ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Od 2004 roku ogólnopolskie badania pozwalają producentom poznać odpowiedź na kluczowe pytanie: które produkty i usługi cieszą się największym uznaniem wśród konsumentów?
Badania pokazują, że aż 26% Polaków zwracających uwagę na znaki promocyjne uważa Laur Konsumenta/Laur Klienta za najbardziej wiarygodne i przekonujące oznaczenie promocyjne w Polsce. To godło dla klientów stanowi kluczowy wskaźnik jakości i zaufania – wybierając produkty odznaczone Laurem Konsumenta, wybierają te, które rekomendują inni klienci i które zdobyły ich zaufanie [1]
Firma HELIO, już od pierwszych edycji konkursu, zdobywa najwyższe wyróżnienia, za co przyznano jej m.in. specjalny tytuł Lidera XX-lecia Konkursu.
Źródło:[1] https://laurklienta.pl
Zaufana marka HELIO po raz kolejny została doceniona przez polskich konsumentów w prestiżowym plebiscycie, otrzymując dwa Złote Laury w kategoriach: BAKALIE oraz DODATKI DO CIAST. Laur Konsumenta to zakrojony na szeroką skalę ogólnopolski projekt konsumencki, który rokrocznie wyłania najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. Prestiżowy plebiscyt jest nie tylko ogromnym wyróżnieniem dla producentów i dystrybutorów, ale też pozwala odpowiedzieć na pytanie, które produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Firma HELIO już od pierwszych […]
Firma HELIO po raz kolejny deklasuje bakaliową konkurencję w ogólnopolskim plebiscycie branżowym! Wśród najlepszych nowości rynkowych 2021, na najwyższym podium znalazły się produkty polskiej marki HELIO, które zostały nagrodzone aż w 5 najważniejszych i kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Pestki i przekąski bakaliowe, Przekąski FIT, Przekąski EKO, BIO, VEGE, Innowacja spożywcza na bazie owoców oraz Produkty dietetyczne. Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski, prestiżowy […]
Kiedy dni stają się szare, a słońce rzadko gości na niebie, marzymy o chwilach pełnych energii i świeżości. Na szczęście marka HELIO stworzyła serię aromatycznych owoców So Soft, aby wprowadzić do naszego życia odrobinę słonecznego blasku, nawet w najbardziej ponurych dniach. Owocowa paleta smaków serii So Soft jest jak wspomnienie wakacji. Każdy kęs to podróż do ogrodu pełnego soczystych owoców. W ofercie HELIO znajdziemy żurawinę, […]