Złote Laury 2012 dla HELIO

Złote Laury 2012 dla HELIO

W tegorocznej edycji największego ogólnopolskiego plebiscytu konsumenckiego „Laur Konsumenta” produkty HELIO stanęły na najwyższym podium aż w dwóch kategoriach. Przyznane złote godła w kategorii bakalie oraz w kategorii dodatki do ciast świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, a zarazem są cenną informacją dla dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej.

 

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest coroczne wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Ze względu na wysoką rozpoznawalność godła Lauru, stanowi ono ogromną wartość informacyjną dla konsumentów, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe.

 

– Mechanizm Lauru jest bardzo prosty. Skoro wszyscy nosimy buty, szczotkujemy zęby i dzwonimy kilka razy dziennie, to mamy wyrobione opinie na temat marek obuwia, szczoteczek i telefonów. Większość z nas chce dla siebie tego co najlepsze i wierzymy, że inni pragną tego samego. Wierzymy również, że jeżeli nawet czasem pomylimy się w swoim wyborze, to ustalone poglądy rzeszy konsumentów pozwolą nam wrócić na właściwy tor i następnym razem zaufać pewnej marce – wyjaśnia organizator plebiscytu. – Opinie gromadzi ogólnopolski plebiscyt obejmujący głosowanie telefoniczne oraz głosowanie na stronach internetowych. Mapujemy krajobraz rynkowych tendencji emitując potężny sygnał, na który odpowiadają tysiące respondentów. Każdy z nich jest dla nas autorytetem, bo każdy z nich codziennie używa dziesiątek produktów i usług, które może wskazać jako najpopularniejsze w swojej grupie – dodaje.

 

Złote Laury Konsumenta to już kolejna cenna nagroda dla marki HELIO w tym roku. Produkty bakaliowego potentata uhonorowane zostały ostatnio m.in. statuetką Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich, wyróżnieniem w konkursie Przebój FMCG, medalami opiniotwórczego poradnika – Pani Domu, czy Laurem Konsumenta – Odkrycie Roku. Najwyższe noty w prestiżowych konkursach potwierdzają popularność produktów HELIO wśród konsumentów oraz wysoką ocenę ich sprzedażowego potencjału przez doświadczonych Kupców. Warto również podkreślić, że wyniki powyższych konkursów nie są skorelowane z żadnymi opłatami wstępnymi za udział w badaniach, a tym samym w sposób bezstronny i wiarygodny wskazują liderów rynku. – Jest to dla nas wielki honor, zatem gorąco dziękujemy za wszystkie oddane na HELIO głosy. Świadomość Państwa satysfakcji jest niezwykle budująca i zachęcająca do utrzymania pozycji lidera w przyszłych latach – podsumował Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz informacji? Wybierz kontakt do odpowiedniego działu