Przed zbliżającymi się świętami Wielkanocy, Spółka zdecydowała się ponowić wizerunkową kampanię telewizyjną promującą masy makowe HELIO. Bożonarodzeniowe działania w odczuciu Spółki zakończyły się bowiem pełnym sukcesem, który warto powtórzyć. Ostatnia kampania nie tylko przyczyniła się do zwiększonej sprzedaży, lecz także wzmocniła renomę HELIO wśród odbiorców Spółki.
Telewizyjna kampania wizerunkowa skierowana będzie przede wszystkim do kobiet w wieku powyżej 25 lat, które mają lub planują założyć rodzinę. Działania zaplanowane są na okres 3 tygodni poprzedzających święta Wielkanocy. W tym czasie spoty sponsorskie promujące masy makowe HELIO będzie można zobaczyć na antenach stacji TVP w trakcie najpopularniejszych teleturniejów, takich jak „Jaka to melodia?”, „Tak to leciało”, „Koło fortuny” czy „Familiada” oraz przed prognozą pogody.
Równocześnie z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania reklamowe i PR w prasie poradniczo-kobiecej oraz gazetkach sieci handlowych. Do zakupu produktów sygnowanych logo HELIO zachęcać będą m.in. reklamy w wydaniach świątecznych tak poczytnych magazynów jak „Poradnik domowy”, „Moje Gotowanie”, czy „Naj Poleca”. Przedświąteczna intensyfikacja działań marketingowych powinna przede wszystkim przyczynić się do zwiększonego wolumenu sprzedaży produktów HELIO, a także wzmocnić wizerunek Spółki wśród jej odbiorców.