Od połowy listopada ruszy pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa, wspierająca sprzedaż mas makowych HELIO. Kampania jest elementem szerzej zakrojonych działań Spółki w zakresie ATL obejmujących swoim zasięgiem zarówno media elektroniczne jak i drukowane. Podjęte działania mają wzmocnić pozycję HELIO na krajowym rynku bakalii.
Działania ATL zaplanowane przez HELIO potrwają do 28 grudnia 2008 roku. Będą one obejmować przede wszystkim emisję spotów sponsorskich w wybranych kanałach telewizyjnych. Kampania będzie skierowana głównie do kobiet w wieku powyżej 25 lat, które mają lub planują założyć rodzinę. Spoty sponsorskie będzie można zobaczyć na antenach stacji TVP oraz Polsatu w trakcie emisji najpopularniejszych teleturniejów oraz seriali, m. in. “Familiada”, „Jaka to melodia?”, „Tak to leciało”, „Pierwsza Miłość”, “Samo Życie”.
Równocześnie z kampanią telewizyjną prowadzone są działania reklamowe i PR w prasie kobiecej, kulinarnej oraz branżowej. Działania w prasie prócz mas makowych HELIO, obejmą swoim zakresem rónwież bakaliesygnowane logo HELIO Słoneczne Owoce.
Przedświąteczna intensyfikacja działań marketingowych powinna odzwierciedlić się zwiększoną sprzedażą produktów HELIO, jak również wzmocnić wizerunek Spółki wśród kontrahentów, w tym w szczególności wśród jej odbiorców.